четвртак, 22. октобар 2015.

Andjeli ponovo na delu



Objavljeno 06.10.2015 na mojoj stranici Spoznaj SAMOG SEBE

Neverovatne se stvari desavaju .Znate ono kada cujete negde neku pesmu , pa vam se stalno reci vrte po glavi ? E pa ja nisam cula pesmu , ali u poslednjih 10tak dana vrte mi se po glavi reci pesme " Jesen u mom sokaku , ta na na na " ne znam dalje.Kako sam naucena da nista nije bez razloga, pronadjem pesmu na youtube i saznam da peva Tozovac .Odslusam pesmu , izmedju ostalog refren ide ovako :

" Ljubavi moja tugo , ti sto mucis srce moje , zar ti ne znas sta su boli , kad se voli , kad se voli " .I sta sad , ne pronalazim se , ne " boli me ljubav " ... 

A onda ide strofa :
 
" Ja znam da me ona / ON voli ,njeno / NJEGOVO srce mene trazi , sviraj druze na staroj gitari , tvoja pesma moj nemir blazi " .


 BUM , sada mi je jasno , andjeli su me uputili na reci da shvatim da imam nepotreban nemir , nepotrebnu sumnju u neciju ljubav ,sto se pre par sati i potvrdilo.
HVALA ANJELIMA ... Dragi ljudi pratite znakove pored puta , Andjeli na razne nacine komuniciraju sa nama ... Prepustite se ... opustite se ... samo na taj nacin sve dodje na svoje mesto i bude kako treba.




Objavljeno 10.10.2015 na mojoj stranici Spoznaj SAMOG SEBE 


Pisala sam Vam vec o Andjelima i pesmi "Jesen u mom sokaku ... " .Kazite mi dragi ljudi kolika verovatnoca moze da bude da upravo sada na decijem rodjendanu i krstenju cujem tu istu pesmu.... Ocigledno smatraju da moj nemir i dalje nije ublazen i salju mi poruku.
Hvala Vam Andjeli moji , sto ste uvek uz mene




Нема коментара:

Постави коментар