четвртак, 22. октобар 2015.

Prijateljske duse


Objavljeno 08.10.2015 na mojoj stranici Spoznaj SAMOG SEBE

Neverovatne stvari , neverovatnom brzinom se desavaju ,od kada su Andjeli usli u moj zivot ,ustvari oni su tu bili svo vreme , ali tek kada sam ih postala svesna i pocela traziti njihovu pomoc , moj zivot je krenuo novim tokom, brzinom svetlosti.
Juce sam razmisljala o meni dragoj osobi , koja mi je kao sestra , sa kojom sam u poslednje vreme zahladnela odnose iz spleta cudnih okolnosti.Veoma mi je to tesko padalo , ali je tako kako jeste.Dok sam tako razmisljala i isla trotoarom ugledam pero goluba , wow ... andjeoski znak (sada mi je zao sto nisam uslikala ) , osetla sam se ispunjenom nekom srecom i toplinom i znala sam da ce mi se nesto lepo desiti .
Po dolasku kuci, pregledam svoj profil na FB i vidim ponudu Dorin Virtju za online kurs.Odusevljena procitam ponudu , ali kako ja "sumnjam " u svoje znanje engleskog jezika , trebalo mi je da to jos neko procita , kako bih proverila samu sebe da li sam dobro prevela i razumela.Razmisljam koga bih pitala i negde logican izbor padne na osobu koja mi je draga i bliska , a trenutno udaljena .Dvoumila sam se sta da radim i odlucim da posaljem poruku , da pogleda kada bude imala vremena i ako hoce da mi pomogne.Odgovor je bio da hoce .Uvece smo se cule , izanalizirale ponudu , malo po malo razgovor je kretao u svim pravcima , objasnjavala sam joj moj susret sa Andjelima , stvari koje mi se desavaju , prici nikad kraja i potraja do dva sata iza ponoci.
Kada smo zavrsile razgovor , shvatila sam da su me Andjeli usmerili na tekst i prevod , kontakt i sve ostalo je doslo samo od sebe.Bliskost i povezanost koju smo imale , polako se vraca ...
Otvorite se Andjelima , trazite njihovu pomoc iz srca i duse i pokazace vam pravi put i pomoci onako kako je najbolje za nas.... Verujte, da pomislim da sve ovo sanjam , ali stvarnost , zivot i desavanja me demantuju
Laku noc Vam zelim , dragi ljudi , Andjeli nas cuvali.


Нема коментара:

Постави коментар