четвртак, 22. октобар 2015.

Ko u cuda veruje , taj cuda i stvara



15.10.2015

Sinoc sam bila zbog necega jako uznemirena i molila sam svog Andjela za pomoc .Ali kao i uvek meni treba i fizicki "dokaz" da je tu i da me je cuo .Naravno , nisam odmah dobila povratnu informaciju ( kao da je to sms pa ce odmah da mi odgovori ) , tako da sam bila tuzna , ali sam se tesila da cu dobiti znak i da prestanem da ocekujem sve sad i odmah .
Jutros je dosla moja draga zenica koja mi odrzava kucu i ja sam otisla da kupim dorucak .Po povratku sam joj pricala o Andjelima , mojoj fasciniranosti njima i njihovoj pomoci , da bi mi ona u jednom trenutku rekla da se okrenem .Wow... ona je sa dzepa mojih farmerki skinula belo pero ... pero koje je doslovno bilo zabodeno u farmerke ... Treba li da napomenem da u kuci nemam nista od perjanih stvari ?
HVALA , HVALA , HVALA ... vise sumnji nemam ... srecna sam sto ste uz mene ....
Jedina sumnja koja se ponekad javi , je sumnja u moj zdrav razum ... dali sam prolupala , da li je sve to istina , stari obrasci ,sumnje jos uvek ponekad se pojave ...
Cudni su putevi Gospodnji , cuda se desavaju u to se svi uveravamo svaki dan ... Cudo je novi zivot koji se rodi , cudo je da udisemo vazduh , cudo je da komuniciramo jedni sa drugima ...
Dragi ljudi , uzivajte u malim i velikim cudima koja nam se desavaju svaki dan , uzivajte u ljubavi koja nas okruzuje , jer zivot je samo jedan.


Нема коментара:

Постави коментар