четвртак, 22. октобар 2015.

Andjeo moje duse

Anđeo moje duše ...Naslov je proistekao iz prekrasne priče i tumačenja Lorne Birn kako nastaje spona sa našim Andjelom čuvarom.
„ Kada Bog pošalje neku malu dušu da bude začeta u ljudskom svetu , jedan anđeo je prati na njenom putu .To je , naravno , anđeo čuvar te duše , njen pomagač i zaštitnik i što je još važnije , vratar na njenoj kapiji .Bog traži od anđela da mu vrati tu dušu bezbedno na nebo .Tako , vaš anđeo čuvar je ogroman dar koji ste dobili od Boga . „
Dragi svi koji čitate ove redove , želim da otovrenog uma , otvorenog srca i duše primite  Božansku ljubav anđela .Njihova ljubav je bezuslovna , njihova pomoć takođe.Pozovite svog anđela čuvara , uposlite ga , učinite ga srećnim , jer oni su zaista srećni samo onda kada mogu da nam služe , da nam pomažu u životu , jer to je njihov posao , njihova obaveza prema Bogu.

Čudni su putevi Gospodnji .Mi mislimo da se nešto slučajno desilo , ali dobro znamo da slučajnost ne postoji , sve se u našim životima , dešava sa nekim razlogom .Anđeli su u moj život ušli rekla bih nekom igrom slučaja , ali nije tako.Mesecima su oni pokušavali da dopru do mene , slali mi razne znakove pored puta , ali „ skeptik „ kakav sam ja , nije obraćao pažnju na to.Bilo je tu mnogo znakova pored puta : moja silna želja u februaru da odem u neki manastir , ali obavezno da bude ženski ??? , da dobijem blagoslov za Uskršnji post , danima mi je put presecao beli golub , gde god sam išla u bilo koji deo grada , sretala sam belog goluba [ iako sam  druzeci se sa g-dinom S.Vlajićem , znala simboliku bele golubice , zanemarivala sam to znanje ].
A onda usled silnog nagomilanog stresa , bolova u kičmi sa kojima se mučim isto od februara ?? ove godine , išijas me je prikovao za krevet , vukla sam levu nogu , nisam mogla da stanem na nju , i tako počinje moja odiseja sa anđelima ....
Nekih desetak dana pre nego što će mi se izdešavati čuda , u knjizari me je privukao jedan naslov „ Umetnost izuzetne brige o sebi „ Šeril Ričardson , kupila sam knjigu i pročitala je u jednom dahu ... divno , ovako nesto mi je trebalo da shvatim da moram biti sama sebi na prvom mestu , da ne moram da budem svima na usluzi , od sada ja  na prvom mestu , pa tri mesta prazna , pa svi ostali ... jer i da bi mogla da pomognem bio kome , moram  biti dobro za sebe .Dok sam se ja tako „ budila „ zapazim na koricama knjige reklamu za neka druga izdanja kuće LEO komerc .Pogledam i dopadne mi se boja korica jedne knjige – ljubičasta ... „ Anđeli za početnike „ Snježane Sredojević i odlučim da je naručim...Nakon što sam pročitala knjigu , nešto je kliknulo u meni i čuda su počela da se dešavaju ...

Od tada sve što radim , gde god da se krećem simbolika anđela mi se pojavljuje , od kada prizivam anđele u pomoć mnogo lakše obavljam stvari , završavam poslove ...
Da znam mnogi bi skeptici rekli , preterivanje , zaluđenost , trebalo bi posetiti psihijatra , itd , ali verujte dragi ljudi , prva sam tako nešto pomislila za sebe ... ali kako sam vrlo racionalna osoba , ne zabijam glavu u pesak , vrlo studiozno sam pristupila celoj situaciji , često pitajući se da li se moj zdrav razum igra sa mnom .Ali „ dokaza „ je bilo na sve strane .Da li oni stvaro postoje ili ih moja vera čini stvarnima , šta god da je u pitanju , meni je dobro , moj život ide uzlaznom putanjom , stvari dolaze na svoje mesto ... tako da moj anđeo čuvar radi puno radno vreme ...

Dok čitam redove koje sam napisala , pomislim , ma daj Ruška ljudi će pomisliti da pišeš neku fikciju , bajku , da si prolupala ....
E pa dragi svi , da ne bi bilo mesta nedoumicama , rešila sam da Vas vodim putem mojih malih i velikih čuda koja mi priređuju anđeli , jer samo pričom na ličnom primeru neko će mi poverovati da su čuda moguća , a oni koji ne poveruju , neka shvate ovo putovanje kao jednu lepo ispričanu priču sa bajkovitim elementima ...
Dobro došli u svet anđela ....


Нема коментара:

Постави коментар