четвртак, 22. октобар 2015.

Moj prvi susret sa andjelima

Objavljeno 06.10.2015 na stranici Spoznaj SAMOG SEBE
 
Kako neprestano radim na sebi , izmedju ostalog u moje ruke je dospela knjiga nekim cudnim putevima "Andjeli za pocetnike " Snjezane Sredojevic.Procitala sam je sada vec treci put i raspolozena da probam sve sto moze da mi pomogne u zivotu.
Uvod je malo opsiran ali zelim da Vam ispricam danasnji dogadjaj kao potvrdu da nam se u zivotu nista slucajno ne desava i da imamo pomoc Boga , Univerzuma , Vise sile , Andjela ili ma kako zvali silu u koju verujemo da tamo negde postoji .
Imam problem sa isijalgijom , noga mi je ukocena , primam injekcije.Juce mi dr prepise 3 dana da primam i kaze da dodjem u sredu na kontrolu da vidi kakvo mi je stanje i da li ce mi prepisati jos injekcija.Ustala sam jutros sa opterecujucim mislima , kako cu zakazati za sutra , kada se sve zakazuje po mesec dana unapred (kao da treba da znamo kada cemo se razboleti), razmisljam kako cu se ubedjivati sa neljubaznim sestrama na salteru , kako cu morati da molim da me nekako sutra dr primi jer mi od toga zavisi dalje lecenje.U jednom trenu mi pogled pade na sto i knjigu o Andjelima , pomislim zasto da ne.Pozovem Andjele u pomoc ne usmeravam ih , samo trazim pomoc i da budu uz mene dok sam u DZ.Cekam ispred ambulante za injekcije , smisljam pristup kada budem isla da zakazem pregled na salter.Vrata se otvaraju da se prozove sledeci pacijent i u tom trenu cujem svoje ime , pogledam kada ono moja koleginica sa kojom sam radila u zdravstvu pre mnogoooo godina ( neki prosli zivot ) .Odusevljena sto je vidim procaskamo, kazem sta mi je i sta moram sledece da uradim , samo je rekla "Daj mi knjizicu , odmah se vracam " ....Sledece je bilo "Dodji sutra u to i to vreme na pregled ".Hvala Andjelima sto su bili uz mene ... nista nije slucajno ...sve se desava sa razlogom....

Moj razlog su ovoga puta bili Rafael , Mihail ,Gabriel i Uriel. Mozda ce neko verovati , mozda neko nece , sve je stvar izbora , zar ne ? Hvala i Vama dragi ljudi , sto ste odvojili svoje vreme da ovo procitate.


Нема коментара:

Постави коментар