четвртак, 22. октобар 2015.

Knjiga o Andjelima u mojim rukama



13.10.2015

Dok posmatram samu sebe , pomislim da nisam mozda postala opsednuta Andjelima , njihovim delima.Ne ,nisam .Ja sam samo fascinirana njihovom moci , koja je sa jedne strane tako snazna , efektna , eruptivna , a sa druge strane tako jednostavna , opustena , prirodna.
Danas sam sredjivala knjige koje su bile razbacane svuda po stanu , imam ih toliko da sam pocela da ih slazem u gomilama po podu. Dok sam ih tako sredjivala , naidjem na knjigu " O Andjelima " Sveti Oci o Andjelima Gospodnjim ,izdanje Manastira Podmaine ...
Boze , odakle mi ova knjiga i gde je Manastir Podmaine , nikada nisam cula za njega.
Cudjenje nije dugo trajalo , a i nije vise bitno odakle mi knjiga , bitno je da je doslo vreme da se nadje u mojim rukama i bude procitana.
Hvala dragom Bogu i Andjelima , koji me vode putem moje svrhe i misije na zemlji .
Misija duhovnog zdravlja nam je potrebnija vise nego ikad , potrebno je da se vratimo veri ( kome god da se molimo ) , da se vratimo duhovnom putu , putu samosvesti ,postovanja ,tolerancije , ljubavi.
Dragi ljudi , dopustite svojim Andjelima da Vam pomognu , da Vam osvetle put srece , spokoja i ljubavi.

2 коментара: