четвртак, 22. октобар 2015.

Andjeo cuvar Luka




Objavljeno 12.10.2015 na mojoj stranici Spoznaj SAMOG SEBE

Kasno popodne , sedim i čitam knjigu , odjednom sam poželela da ponovo pogledam sliku sa krštenja malog Luke , na kojoj smo moja mama , Luka i ja .Kada sam pažljivije pogledla sliku , nisam mogla da verujem , ma daj mora da haluciniram .... Iznad moje glave u pozadini naziru se bela krila Andjela ... ma da stvarno , verovatno sam odlepila , ali u dubini duše znam da nisam , da je moj anđeo čuvar tu uz mene .
Uplašena , a ujedno i fascinirana , odjednom ne znam čime vođena , napišem mail na engleskom [ ja inače smatram da ne govorim dobro engleski ] i osaljem ga Doreen Virtju zajedno sa slikom da proverim da li ja to dobro vidim... Čuda su moguća u svakom pogledu ... Dobila sam odgovor na mail , da je to zaista moj Andjeo čuvar ... Wow ... kakav osecaj ... straha , ushićenja , radosti , ljubavi ... ma ne znam sve se pomešalo ...ali sada imam i „ zvaničnu potvrdu „ da je moj andjeo uz mene ...

Dan je na izmaku , odlučujem se za meditaciju i molitvu Arhandjelu Mihailu , dok se opuštam odjednom imam istu sliku ili vizuju kao pre skoro 2 godine ... stojim ispred velike lepe kuce [  negde u Engleskoj -  zašto mi se reč Brajton vrti u mislima ???? ] pored velikog crnog dzipa sa dve divne devojcice i bebom decakom u rukama i pored divnog visokog čoveka tamne kose ... Nakon toga , moja prva misao je da se moj Andjeo čuvar zove Luka .LUKA , prelepo ime , moja prva asocijacija na italijanski izgovor ovog imena , milozvucan , drag i neostvarena zelja da ako ikada budem imala sina , tim imenom ga nazovem ...




12.10.2015

Kako su Andjeli furiozno ušli u moj život , ma ne oni su bili tu celog mog života , ali sam sada tek spoznala da sa njima treba da komuniciram i trazim pomoć [ da napokon sam naucila da nije sramota traziti pomoc i da ne moram sve sama u zivotu ] , počela sam da proucavam teme o njima , citam knjige i tako sam  pročitala savet Lorne Birn da treba traziti od svog Andjela čuvara potvrdu da je tu , da je uz nas ....
Iako sam vec mala sitne potvrde njegovog prisustva , ipak sam ja neko ko treba „ dokaz“ i da se uveri svojim očima.Molila sam Luku da mi da neki znak da je uz mene , da je tu ...
Nista  se ne desava , malo sam i razocarana , ocekivala sam ... ma ne znam sta sam ocekivala ... kada resih da kupim novine i malo se razonodim .Kupim ALO i dobijem neki dodatak , a sa naslovnice dodatka veliki naslov „ SVETOG LUKU SLAVIMO KAKO BOG ZAPOVEDA „ .... E pa ako ovo nije znak pored puta , ona ne znam sta je ....
Simbolike je bilo na sve strane , samo sto ja nisam zelela sa shvatim ili primetim : krstenje bebe koja se zove Luka , Andjeoska krila na slici iznad moje glave , ime koje je odjekivalo u mojim mislima i na kraju naslov koji je to sve morao da „ potvrdi „ ...

Dragi ljudi , delim ovo sa Vam kao najlepši dar ljubavi , spokoja .... Mozda ce neko poverovati , mozda neko nece , mozda ce neko na osnovu ovoga kontaktirati svog Andjela za pomoc , a mozda ce neko ovo procitati kao jednu lepo ispracanu pricu ... Verujte u ljubav , jer ljubav pokrece svet , ljubav nas drzi na okupu , ljubav je radost i svetlo naseg zivota ...



Нема коментара:

Постави коментар