четвртак, 22. октобар 2015.

Andjeli uvek uz mene

21.10.2015

Dobro vece , dragi ljudi ...

Moji Andjeli i dalje uz mene ...puno toga se desava neverovatnom brzinom...

Usled problema sa kicmom i isijasom , krecem se kao robot .Moje sve misli su usmerene na zdravlje i komunikaciju sa Andjelima .Izlazim tako iz prodavnice , ona se nalazi u prizemlju robne kuce , te se moram penjati stepenicama do izlaza , razmisljam o svojim mukama i odjednom na trecem stepeniku od mene vidim gomilu razbacanih sitnih pera , kao da je neko prosuo kesu sa perima.Verujte da sam se u tom trenutku toliko dobro osecala ,zaboravila sam na bolove , jednostavno sam bila ispunjena nekim bozanskim mirom , svesna da nisam sama u borbi za zdravlje , da su Andjeli i Arhandjeli zaista uz mene.Verovatno su shvatili da je meni jos uvek potrebna " fizicka " potvrda njihovog prisustva .
Hvala dragim Andjelima


Нема коментара:

Постави коментар